Total Pageviews

Tuesday, September 21, 2010

Kenangan Swimming Pool

Raya tahun ni agak meriah la jugak… walaupun gua takat beraya kat Kota Metropolitan. Lepas penat beraya.. gua ajak family gua lepak kat sebuah hotel 5 bintang di Kota Metropolitan ni. Saja je.. tukar angin.. lagipun time2 ni hotel besanya lengang.. tu yang seronok tu..
Masa gua check in hari dah petang dah.. so lepak sat kat bilik and bawak anak2 gua ke swimming pool. Hero2 gua cam besa la.. sebut swimming pool.. seronok tak ingat dunia.. biasa la bebudak. Gua pulak hari tu rasa malas nak swimming.. kalau ikut taraf gua.. takat 20-30 lap tu besa je.. champion mandi sungai beb.. takat  mandi swimming pool ni apa kelasss.. Untuk menghilangkan boring.. gua bawak suratkhabar.. boleh gak selak2 sambil tengok2kan hero2 gua.. Tapi yang sebenarnya gua bawak suratkhabar tu saja nak cover line.. Apa kelas tengok suratkhabar.. baik gua skodeng awek2 minah Salleh yg pakai two piece tu.. walahhhh
Sampai kat pool.. gua amik towel yg disediakan.. Pool hotel ni boleh tahan meriah..  rata2 minah2 saleh. Gua cari spot yang strategic...  Hero2 gua cam besa.. terus terjun.. gua gelak je tengok dia orang.. teringat gua masa dulu..  terjun sungai dgn basikal bmx gua.. hahaha.. baru thrill...
Tengah syok gua layan baulu hangit yg domestic engineer gua beli.. lalu la sorang minah Salleh ni.. pakai two piece tak ingat dunia.. gua jeling2 je.. maklum la baru lepas bulan posa  tak nak  la tambah dosa mata.. tapi layan la jugak.. Lepas melintas depan gua.. minah saleh tu lalu kat tempat hero2 gua dok somersault.. Hero no 2  gua gelak2 tengok minah saleh tu sambil tutup mata.. tanda malu cam gua jugak… Dalam dok malu2 tu sempat jugak hero gua tu menyakat minah Salleh tu.. “eiii.. tak malu.. tak malu” Gua dalam hati cakap "sudah.." Awek tu senyum je melihat keletah hero gua.. mungkin dia faham kot..  lepas dari tu.. terus dia nyakat hero2 gua..  

Gua dan domestic engineer gelak je tengok hero2 gua dgn kawan baru diaorg.. pastu gua dan domestic engineer gua lepak la dgn minah saleh ni sambil tanya apa patut.. Sebelum blah minah saleh ni siap amik gambor lagi dgn domestic engineer gua dan heroin gua.. takkan dgn gua pulak.. nanti kacau la jiwa gua... aparaa korang...

No comments:

Post a Comment